mokra półośka w 1.9 OII FC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wloczi44
    Classic
    • 2010
    • 19

    mokra półośka w 1.9 OII FC

    Zamieszczone przez czto
    Uwaga, mam nową, bardzo ciekawą teorię na temat skrzypiących plastyków w O2FL.

    Dziś będąc w ASO w celu usuniścia skrzypienia i trzeszczenia po prawej stronie autka (boczek drzwi, skrzypiąca rączka drzwi kierowcy, skrzypiąca rączka drzwi prawy przód i dodatkowe trzaski z okolic tylnej kanapy) dowiedziałem się, że winne są wszelkiego rodzaju ... cytuje "plaki do czyszczenia kokpitu, których Pan używa myjąc samochód. Ponieważ podczas ich używania jego tłusta konsytencja wraz z kurzem wkrada się we wszelkie szczeliny. Stąd te wszystkie nieszczęsne skrzypienia i trzaski"

    Gość wprawił mnie w niezłe osłupienie, nie mniej mówił bardzo przekonywująco. Naprawa polegała na zdemontowaniu w/w części samochodu, ich wyczyszczeniu przy pomocy chyba benzyny ekstrakcyjnej i ponowny montaż. Efekt po tych wszystkich działaniach jest świetny. W samochodzie panuje cisza. Obydwie rączki jak nowe, chwytam i żadnego skrzypienia.

    Szkoda, że to dopiero trzecie z koleji ASO miało pomysł na usunięcie tych niegodnych Skodzie problemów.

    PS. K..., tylko teraz nie wiem gdzie szorować autko i czym :lol:


    O mój Boże !!!!!- dawno wiekszego knota nie słyszałem . W takim razie ASO w ramach gwarancji musi czyscić kokpit min 1 raz na miesiąc preparatami zalecanymi przez Skodę ( zwróćcie uwage na preparaty sprzedawane przez ASO z logo Skody - toz to zwykłe "plaki" )
    Smiechu warte - godne do zgłoszenia renomowanemu producentowi kosmetyków samochodowych iz ich produkty nie pasują do Skody - hahaha
  • mobil
    Ambiente
    • 2009
    • 139

    #2
    mokra półośka w 1.9 OII FC

    Auto na gwarancji, 20 tys. przebiegu.
    Witam wczoraj byłem w serwisie bo mi płynu chłodzącego ubywało. Zdiagnozowali, że sączy się z okolic pompy wodnej. Dzisiaj umówiony jestem na robotę. Ściąganie rozrządu i uszczelnienie pompy. Ale zważyłem na prawej półosi ślady oleju czy czegoś od strony skrzyni, nawet rzucało tym olejem na kolektor i na obudowę. Panowie powiedzieli że to fabrycznie za dużo dali smaru do półośki i nadmiar spowodował te zabrudzenia. Czy dobrze gadają, czy coś jest nie tak. kazałem im to umyć i zobaczymy dzisiaj lub za niedługo bo mam przegląd. Aha i na co mam zwrócić uwagę przy pompie co dobrze było (obawiam się o rozrząd).
    pozdrawiam.
    http://emmu.pl
    ----------------------------------------------------------
    W końcu robi się to, co się lubi.

    Komentarz

    • Udesky
      RS
      • 2007
      • 1692
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      U mnie półoś była uwalona olejem, a co za tym idzie, wszystko dookoła, przez nieszczelną podkładkę miedzianą w dopływie oleju do turbo. Tyle, że ja byłem świeżo po regeneracji turbo.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz

      • mobil
        Ambiente
        • 2009
        • 139

        #4
        Wróciłem z warsztatu. Wymienili uszczelkę pod pompa wodną. Była fabrycznie zawinięta.
        Pewnie niemiecka i to z DDRu Półoś umyli i zobaczymy co dalej.
        http://emmu.pl
        ----------------------------------------------------------
        W końcu robi się to, co się lubi.

        Komentarz

        Pracuję...